CHEAP MONDAY

 
Grymt sugen på förändring men budgeten tycks tajt? Ut och leta rätt på kul detaljer istället! Den här tegelstenen skräpade efter en grannes renovering och häromdagen norpade jag den sedan jag kommit på idén ovan. Nejlikan står stadigt i ett plaströr från en vaniljstång. Billigt måndagstips!
 
 
 
Foton Cornelia / Cornelias Corner
Sofia

Vad fiffigt och snyggt!

Hanna

Vilken helrolig idé!! Gör det själv tips till budgetpris (eller till och med gratis) är alltid uppskattat :)

Decordax

Många billiga saker blir roliga detaljer. Och en tegelsten som är så oväntad, blir extra kul.

Lisa

Snyggt! Riktigt fyndigt :)

Tigerhonan

Häftigt :)

mona

såg faktiskt ett par sånna där klossar vid ett bygge alldeles häromdagen och tänkte stoppa snuttblommor i hålen... men var mitt på dagen och massa byggjobbare runtomkring. idag, påskafton kanske man skulle passa på att norpa en haha!

maandelina.blogg.se

fint!

Annster

Så fint :)

Louise

Snyggt!

JUNITJEJ

Kanonsnygg ljusstake!

clara

Åh så snyggt, vilken kreativ idé:)

NORRLANDSKAINTHECITY

Supersnyggt :)

Joe

Jätte fint. Bra med saker man kan ta över eller göra om så att den ska användas till olika saker. Bra för miljön :)

biggeros

Inte alls så dumt!! Fiffigt!!

Nicki

åh så snyggt!

Cecilie

Sjukt snyggt och påhittigt :D

Kolla gärna in min Youtube-kanal som är inriktad på skönhet och smink!
Jag gör Get ready with me-videos, Makeup Tutorials, Hauls, Reviews och massa mer :) Nya videos varje vecka!
https://www.youtube.com/channel/UCoSzVWXB0f29IF3Jtu0YNLA

Fashion Safari

så smart!

Bohemhoe

Fan va coola grejer du hittar på!

Ida ☯ the sky under the sea

Skitfin idé ju!

Sofia

Så påhittigt :-)

ekochic.se

Mycket smart och snyggt!

Sofie

Vilken fyndig idé! :D Tack så mycket! :D

corneliaeriksson.blogg.se

supersnygggggT!

Matilda

Vilket underbart inredningstips! Måste leta upp en såndär tegelsten känner jag.

KMStyle

riktigt fint! kul idé:)

erikasblogg.se

Men hjälp vad snyggt! TACK för tipset :) Ska genast ut och leta i vår skräpbod :) Glad påsk!

Life of Johanna

Så läckert :)

Matilda

Gud så snyggt och påhittigt!

Kram, ha det bra! ;)

Ellen

Kul! Vilket bra tips!:)

Ann-Christin Lundström

Love it!

Lena

Snyggt !!!

chanette a

sån gjorde jag med för ett tag sen fast jag måla min och skrev ett franskt citat på den o pimpa med rosor osv http://chanette.blogg.se/2014/april/tegelsten-blir-ljushallare.html

Amanda

Snyggt!