EASTER

 
 
Den här helgen har jag upprepande gånger fått fråga mig själv vilken månad vi befinner oss i! Vilket fantastiskt väder! Vad min påsk bestod utav? Tackar som frågar; energipåfyllning av familj och äkta D-vitamin från en stark vårsol, havets guld och SÖMN - så stavas mina minnen. Nu laddar vi om för ny vecka!
Annster

Härliga bilder :)

Sofia

Härligt! Vart är du någonstans? Ser ut som Smögen :-)

maandelina.blogg.se

låter trevligt!

Joe

Härligt inlägg! :)

Petra Olsson

Härlig bild ,ser ut som någonstans på västkusten?ha en fortsatt fin påsk

Kajsa

härliga bilder :)

KMStyle

härliga bilder:)

Maria

Nu har jag dragit igång en Dagens Blogg-tävling där du kan vinna chansen att bli länkad på min blogg. Vinnaren utses imorgon förmiddag så passa på att anmäla dig, tävlingen hittar du här: http://www.nattstad.se/HallonMia/dagens-blogg---tavling-13580444
Lycka till och jag ber om ursäkt ifall du inte gillar dessa inlägg :)