FINA GÖTEBORG

Igår strosade jag och killen igenom ett soligt Göteborg för ett par timmar. 
 
 
Jag var förbi NK och klämde på Dirty Linens sängkläder... Min favorit är det blekrosa, ljuvligt! 
 
 
Ett snabbt stopp för espresso modell svinstark hos Bar Centro ger alltid bäst energi...
 
 
... men eftersom att det var kanelbullens alldeles egna dag, tog vi fikan först på Bageriet (Da Matteo) på Magasinsgatan. De var smöriga och alldeles underbara, klart värd som enda bulle denna dag!
 
 
 
 
Jag sprang in på Floramor och Krukatös när jag ändå var i krokarna...
 
 
... och fingrade på Björk & Berries fina flaskor hos Norrgavel.
 
 
Slutligen köpte jag en fin present till en ännu finare pappa, norpade ett fång hortensior hos Blomrum och sedan gav vi oss av hemåt för dagen. Tack fina, fina Göteborg för att du bjöd på en så härlig lördag.
Louise

Vill bara säga att din blogg är en av de bästa jag vet, handfasta tips, roliga och ärliga texter samt inspiration till max! Tack för att du kämpar på och skänker vardagsglädje!

Svar: Men tusen tack! Vad glad jag blir! Kram till dig fina <3
Cornelia

Elin

Gud vilka fina bilder!:)