ON MY MIND

 
Mitt huvud är verkligen en enda stor röra nu, ovan ser ni lite hur tankarna går...
Mitt hjärta klappar lite extra för dova rosa toner, då det ger både en sval värme med även lite kulör till inredning - utan att bli skrikigt. // Jag höll i en helt fantastisk lampfot från Ralph Lauren i New York, på grovt nedsatt pris på grund av att den tillhörde en utgående kollektion... Det gör fortfarande ont i mig att jag inte orkade släpa med mig den genom säkerhetskontrollen hem! Liknande i blått ovan, från Longcoast Living. // En ny sänggavel är nästa projekt här hemma och det lutar mest åt en i slitet trä. Här via Karin. // Nu har visserligen rummet ovan en takhöjd på cirkus 3-4 meter, men hur fint är det inte att golv och väggar går i enhetlig betong, och att taket får skapa statement? Riktigt, riktigt fint! // Jag vill ha en liten radio som är enkel att bära med sig, där jag kan lyssna på Hannah & Amanda var jag vill. Denna från Audio Pro i smutsrosa och rosé platsar fint på tronen. // Är så galet sugen på chevré nu, och det blev inte bättre när jag snubblade över denna bild hos White On Rice Couple... Älskar dessutom grillade tomater! // Och alltid, en frenchie på ett hörn...
 
Nu kör vi fredag vänner!11!!!
 
 
Lovisa

gillar verkligen dina "on my mind" inlägg!

Svar: Tack Lovisa! Vad glad jag blir :) Kram till dig!
Cornelia