WISHLIST

 
Jag och killen spanar efter ny lägenhet och jag drömmer om Estrid Ericsons elefanter i den framtida hallen. Finast är den med grå bakgrund, och till kompanjoner i mässing. / Jag tycks ha någon fablesse för knottriga prylar, och Mateus koppar "Bubbles" är ingen undantag. De är ju så ljuvliga! Jag skulle helst norpa ett exemplar av varje färg i den dovare skalan. / Och ett av höstens finaste släpp platsar in i budgetkategorin, härligt va? IKEA's överkast "Strandvete" är både quiltat och smutsrosa, två egenskaper som skapar glasklart äktenskapstycke mot vår granitgrå vägg i sovrummet. Får nog springa in och klämma på ett ex nästa gång jag åker mot stugan. 
 
Övrigt: Emaljkastrull, Artilleriet / Mässingslampa, Watt & Veke
 
___________________________
 
Det senaste halvåret har gått i ett med skola och jobb, men jag har hela tiden känt att jag saknat min hörna. Jag smygstartar igång här, och ni är såklart varmt välkomna att följa. Hoppas ni mår fint! 
 
/CC
Julia

Åh, jag vill också ha alltihop!! :)

Louise - vitmossa

Så mycket fint!!

famlafint.blogg.se

Åh, så underbart att drömma om framtida boende och hur man ska inreda den. Gör det jag också och kan knappt vänta tills jag äntligen får börja fixa och dona.

Svar: Så roligt att ha det framför sig! Lycka till med ditt planerande.
Cornelia

Malin Nilsson

åh vad jag är glad att du är tillbaka cornelia! :)

Svar: Tack Malin, blir så glad när det kommer från dig! :)
Cornelia