EMPIRE STATE OF MIND

 
Kompisar, jag är hemma igen! Den senaste veckan har varit helt galen med alltifrån häng på FN-kvarteret till galna shoppingfynd i Harlem. Likt till synes ovan så var lyckan total när jag äntligen fick spatsera in och till slut sätta tänderna i en cupcake á la Carrie, från Magnolia Bakery. Övriga heta moments? Majskolven med riven ost och chillikrydda från La Esquina (The Corner), en "Goddess of Greens" från The Butcher's Daughter, äkta starkt kaffe från svenska FIKA, cosmopolitan på The Strands takbar, hummer på stående fot hos the Chelsea Market, samt doftljus hos Anthropologie. Hur nöjd jag är på en skala? Odefinierbart. Men nu bloggen, nu kör vi höst!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ninni - Vimsiga mamman

Så härliga bilder :)

Ljuvliga Drömmar

Älskade NY, har visserligen inte varit där än men snart, typ nästa år! Då ska jag bannemig också åka till NY. Hur var vädret? Var det varmt?

Berätta gärna mer :D
Kram

Josephine

Men ååh så kul! Fina foton :D

Sandra/My own backyard

Ser underbart ut! Jag älskar N.Y (vem gör inte det?)!
Var där i slutet av april ;)