NEW YORK

Jag hoppas att ni har en fin torsdag vänner, trots regn och sant höstrusk! För att bryta den mörka trenden utanför fönstret, rotade jag fram ett gäng guldkorn från New York-arkivet. Jag kan inte förstå att det snart är 2 månader sedan vi var där, utan gottar ner mig och längtar istället till nästa tillfälle i denna fantastiska stad.
 
 
 
Vi åt mexikansk mat som var superb...
 
 
... och hängde på Chelsea Market. Big YES att bocka av detta för alla matälskare därute!
 
 
 
Vi hittade en helt fantastisk ekologisk matbutik i West Village, jag norpade flytande vitaminer från morot, ingefära och äpple bland annat.
 
 
Vi strosade på the High Line, förbi mäktig gatukonst...
 
 
... och pausade för hummerlunch på stående fot.
johanna - Student i London

New York, åh min favoritstad! :)

ellen björktegen

fina bilder! ni ser ut att ha haft det riktigt bra! :)

angelicasvarld.blogg.se

ÅÅÅÅ underbara New York!!