ON MY MIND

 
Yaaay, äntligen fredag vänner! Jag kickstartar min med ett kollage över röran i mitt huvud för tillfället. Lampan från bxxlght har jag ju drömt om länge nu och det avtar inte när jag ser den langa bästa posen mot betongvägg! // Frenchie-love likt varje fredag, eller likt varje dag under hela året. // Helt nerkärad i de här assietterna från Zara Home! Är ett stort fan av att blanda porslin och jag tror att de här hade gjort sig utmärkt till mina Mon Amie... // Styling av überduktiga Linda Åhman och jag går igång på den gröna väggfärgen mot träslaget. Vad kan det vara; ljus ek? Björk? Äktenskapstycke av rang är det i alla fall!
 
Julia

Hej Cornelia! Jättefin blogg! :) Tänkte fråga dig, jag har lite svårt att hitta kuddar till vardagsrumssoffan.. Har en persisk matta och soffan är grå, mycket färger och mönster på mattan vilket jag tycker gör det svårt att hitta kuddar som blir fina till, har du några tips på kuddar och hur jag skulle kunna mixa och matcha? Kram

Svar: Hej Julia! Vad kul att du gillar min blogg! Absolut, det kommer upp ett inlägg kring detta inom de närmaste dagarna. Kram till dig!
Cornelia