3 SMÅ GULDKORN

Då rivstartar vi denna onsdag med ett göttigt svep över 3 guldkorn som inspirerar mig för tillfället!
 
 
För ett par dagar sedan fick vi hänga med hem till Artilleriets Sofie Hellsing, strax utanför Göteborg, via Alcro Trend. Om än är det givetvis mycket ur tidigare nämnds sortiment som agerar ögongodis, men visst är stämningen och kombinationerna något speciellt? Värt att spana in närmare, HÄR!
 
 
Förra året såg jag ju också stjärnor, minns ni? Övning ger färdighet och när snitsen nu sitter inne, är jag bra sugen på att avancera i år. Bästa kandidaten so far? Via Så Vitt Jag Vet.
 
 
I förra veckan lanserades (i min mening) höstens finaste tapetsläpp; Collected Memories av Boråstapeter. "Oriental Brocade" i blått ligger högt på min topplista nu. 
 
___________________________
 
Vilken salig blandning detta svep slutade i, men visst finns det en charm i det också? Fin onsdag till er härliga läsare!