LÖRDAGSGODIS

God morgon lördag! De närmaste dagarna kör jag slutspurt inom mitt projekt och på onsdag är jag tillbaka här for real. Jag är mer än laddad och har såå mycket tankar och inspiration jag vill ventilera här! Hoppas ni hänger på!
 
 
Så länge tänkte jag visa några interiörbilder från de hetaste objekten just nu, som ett extra tidigt lördagsgodis!
 
 
Jag fullkomligt älskar trenden som börjar komma tillbaka - om man ens får kalla det en trend? Slut är tiden när människors personliga ting avlägsnas inför fotograferingarna, här är tiden när de istället får hamna i fokus och skapa intresse för bilderna inför försäljning. Jag vet inte hur det är med er, men jag var rejält matt på sönderstylade, kritvita interiörer! Här hos Stadshem, Nordhemsgatan 54A.
 
 
Nu ser vi tavlor i overload, gärna med maffiga och detaljrika ramar som spär på konceptet "more is more" - på ett smakfullt sätt. Här också via Stadshem, Fjärde Långgatan 2.
 
 
Avslutningsvis, hur skön är inte bistrokänslan i bilden till vänster? Det behöver inte vara svårare än så att skapa färg och liv i ett annars väldigt ljust hem. Via Erik Olsson Fastighetsförmedling, Ostindiefararen 19.