WISHLIST W.34

 Matta, Ellos Home // Handtag, Byggfabriken // Soffa, Homeline // Lampa, Globen Lighting // Pall, Zara Home
________________
 
En ny matta till sovrummet modell fluffig hade suttit (legat?) fint. Jag ser rutigt och Ellos bjuder upp till just sådan fest, för ynka 1499:-. // Nu är jag inte i behov av en ny soffa, då jag älskar våra stora vita bjässar hemma - men den här rosa drömmen är för fin för att inte få synas här. Lite pinkigt pris dock, likt alltid när det kommer till soffor av speciella snitt och linjer... // Lampan hade vilat fint på den skänk som vi ska renovera upp här hemma, vilket också för mig osökt in på de fotogenique handtagen - som ska få agera smycke till skänkens lådor. Kurvigt och mässing, det gillar ju jag. // Jag har länge letat efter en pall att låta agera assistent till soffan, den här från Zara Home är inte dum. Inte dum alls.