3 SMÅ GULDKORN

 
Men jag vaknar imorgon och går upp för morgonduschen här, deal? Det gamla fönstret, det lite halv-hysteriska kaklet, franshanddukarna och den ovala spegeln... Mumsmums via Bohemian Wornest.
 
 
Jag har två stora (okej, egentligen en lång lista men för att sålla lite:) husrelaterade drömmar i livet: jag drömmer om ett stort växthus, och ett separat skafferi. Där ska jag ha alla mina bakingredienser i perfekta rader, och läckra burkar med massor av spännande innehåll... Fin inspiration här via Oh Happy Day.
 
 
Så fint att ösa på med fotografier i olika ramar, mixat med personliga favoriter på hyllor likt ovan. Gärna lite more is more-känsla så är vi hemma. Här via Wit And Delight.
Sara

Så fint skafferi, det vill jag också ha! Har precis flyttat till hus, fick dock inget skafferi men dränkt ett växthus som jag har noll inspiration till. Så tänkte fråga dig om du kunde bjuda på lite växthus-inspiration? :) Hur hade du velat ha ditt växthus om du hade något? :) superkul förresten att du börjat blogga igen :) kramar!

Sara

Däremot ska det givetvis stå, inte dränkt! ;)