VANILLA & FIG

 
Jag älskar att samla på mig doftljus! Senast in är denna ljuvliga porslinsburk från Anthropologie som doftar perfekt avvägt mellan sött och fräscht. En tumme upp! På kravlistan för nästa tumme? Att burken i fråga blir fin till förvaring av annat smått när ljuset brunnit upp. Om denna klarar testet? Check.
 
 
Ninni - Vimsiga mamman

Det är så härligt me doftljus. Har fastnat för partyLite's greener Grass. Luktar inte gräs...! Men luktar otroligt gott o fräscht :)

johanna -flyttar till London i höst

Så fin, praktiskt att man kan använda den som en burk sen! :)

Johanna

Snyggt!

Sabina

Superfin! :)

Joe

Snyggt :)

Linda

Åh jätte fint ljus, jag har beställt hem doftljus jag med fast mina är från h&m home, men har haft doftljus därifrån förr och blev nöjd med dofterna.
Kram Linda

Fani

Älskar doftljus och ja, särskilt i fina burkar som man kan använda till annat sedan då ljuset brunnit upp.
Jättefina inredningsdetaljer för övrigt!