UPDATE

Hej ni fina, tålmodiga kompisar! Vilken paus modell megalång jag har tagit va! Mycket välbehövligt och nödvändigt om jag får skylla på något... Jag har bland annat sökt till och dessutom kommit in på min drömutbildning! Den kickar igång i januari och jag är så galet laddad. Vad passar då bättre än att jag inleder en ny bloggperiod med vad som rör sig i mitt huvud? Yes, skola skola skola - ungefär. Hade mer än gärna norpat hem pennhållaren från Le Kiosk och musmattan i ljust läder signerad OyOy. Nu kör vi!
 
Pennhållare, Le Kiosk // Pennor, Design Letters // Sax & Klämmor, HAY // Pappershållare, Svenskt Tenn // Musmatta, OyOy // Filtkorgar, Zara Home
ekonomi.blo.gg

Åh jag älskar Estrid Ericsons elefantmönster!

Anki

Åh grattis, berätta mer om utbildningen!

Robex Lundgren

coolt

johanna - Student i London

åh grattis till utbildningen!! :)

Louise

Åh grattis, kul att du kom in! :D