3 SMÅ GULDKORN

Hej kompisar! Denna onsdag till ära kommer jag att bjuda på inte bara tre, utan en hel massa guldkorn från min sida här. God bless Pinterest! Jag har spenderat en hel tid där det senaste, och jisses vad mitt huvud svämmar över av inspiration. Häng med! 
 
 
Jag drömmer om möjlighet till moodboard modell mega, brunt läder och krom som arbetsstol och stora, blanka ytor att fylla... Via Something Gorgeous.
 
 
Nött och nytt i mörk och underbar symbios, hos Blood & Champagne.
 
 
Krämigt chokladigt och fluffigt med maräng, via Roy Fares. Godis för såväl ögon som smaklökar.
 
 
Ingen träsmak här inte! Svävande sängbord är ljuvligt vackert, och förstärker den luftiga känslan i den redan befintliga interiören. Via Sulia.com.
 
 
Svag för Chesterfield-soffor... Särskilt exemplar som har fått hänga med ett tag, och där de synts att de faktiskt har gjort det. Superfint ovan i kombination med den moderna ljusslingan och den bohemiska mattan. Via 79 Ideas
Louise

Fina tips! Kul ide med det svängande träbordet😊👍

Nicolina Dreamy

fina tips, man kan ju hitta en hel del fint på pinterest minst sagt :) Jag hade gärna med haft den bruna läder och krom stolen som arbetsstolen vid mitt skrivbord :)

johanna - Student i London

åh den sista bilden, fantastiskt fint!