CHESTNUTS

 
Vad mörkt det har blivit nu! Hemma hos oss är ljusen tända nästan hela dagarna... Fyllde House Doctor-kuben med kastanjer, men eftersom den är så stor så försvann de dryga två kilona snabbt! Får ge mig ut och plocka fler, men inte mig emot. ♥
Marie Bergman

Den där ljuskuben är så fin! :)

K- S

Fint!

Liza

Jag håller med. Vårt nya hus ligger ju mitt i skogen, ute i ingenstans! Så när det blir mörkt här, så blir det MÖRKT minsann, hihi. :)
Men det är mysigt när man får tända massa ljus och bara mysa omkring inomhus! :)
Vi har haft två hetsiga dagar nu med nära och kära, och vänner som kommit och velat se nya huset. Så resten av denna torsdag spenderas hemma i soffan med tända ljus framför Paradise hotel! :)

Louise

Åh vad fint, mysigt!!🙏👌

angelicasvarld.blogg.se

Super fint! Har samma ljusstake och jag älskar den!

Louise - vitmossa

åh vad fint! det är så mysigt med hösten när man börjar tända levande ljus överallt :)

johanna - Student i London

wow så fint! jag måste ge mig ut och hitta lite kastanjer tror jag!

Anna [foto]

fint!!

Erika

Jag älskar kastanjer! Brukar alltid plocka en massa på hösten och ha i inredningen :) Ha förresten en i jackfickan- det betyder tur :)

Anonym

mysigt!

Robex Lundgren

snyggt

MADDISENJ.SE

Åh så fint!

vildblomma.blo.gg

alltså finns det något mysigare än att tända ljus?

Fani

Håller med, nu blir det verkligen bara mörkare och mörkare. Men ja, att tända massa ljus gör ju det hela så mkt mysigare liksom :) Bra idé med att plocka lite kastanjer och höstpynta med hemma. Själv har jag lite löv som jag satt i en vas vilket också blev rätt fint :)

Sanna

Men man får en anledning till att tända en massa ljus när det är så mörkt ute :)

Josephine

Åh vad fint och mys!

biggeros

Jag har en likadan=) Ska bara placera ut den.