MIN CORNER

 
Som ni säkert vet så älskar jag att flytta om och flytta runt på allt här hemma, som person är jag lugn men impulsiv. Jag kan helt plötsligt en sen måndagkväll få ett infall som leder till en ny skrivbordshörna, som leder till en ny tavelanordning, vilket leder till storstädning... Ja, ni förstår. Nu senast ut är min nya hörna, där jag bloggar och samlar på allt som inspirerar mig. 
 
 
 
 
Och visst är det kastanjer man skymtar därnere, förhoppningsvis har det kommit små skott om ett par veckor. Tills vidare tycker jag att kastanjerna i sig är så himla fina.
Mathilda

Ååå, vad fint!! Och så måste jag ju bara säga att det är SÅ härligt att inläggen strömmar in igen! Blir löjligt glad varje gång jag ser att du har uppdaterat :)

Svar: Tack fina Mathilda! Vad glad jag blir! Ja, nu kommer det flyta på igen :) Kram!
Cornelia

Sussi

Nää, vad fiint. :D Nu vart jag ju också sugen på att fixa och dona.

ellen björktegen

åååhhhå så fint!