ON MY MIND

 
Välkommen underbara fredag! Jag sorterar ut mitt röriga huvud till allmän beskådan, innan bilen rullar mot stugan och en helg med vindpinade promenader, levande ljus och havsluft...
I helgen ska jag dricka varm choklad! // Granit står för årets finaste adventsljusstakar, finns såväl fem- som sjuarmade. De kommer dessutom i två utföranden, vitmålad- och obehandlad björk - beslutsångesten smyger sig på... // Är det inte ganska konstigt just ju? En sann mellanperiod, där man ena dagen hurrar av ljumna höstgrader och suktar efter vackra höstdekorationer, för att i nästa stund snegla mot övre Sverige som redan fått snö och leta efter detta årets vinnande julnyheter... Busted redan i detta kollage, Cornelia! // Årets glögg är inspirerad av södra Europa, där Blossa med lavendel och vittvinsglögg vill få våra smaklökar att jubla. Hiss eller diss? Återstår att se, med start under oktober. Off topic: jag är ledsen att säga det, men tyvärr så är väl årets design inte den skarpaste hittills?... // Ett par maskerader vankas framöver och jag har noll fantasi. Tips mottages tacksamt! // Jag och stolar... Vad är grejen? Denna droppformade skönhet signerad Fritz Hansen är min senaste förälskelse. 
Anonym

Superfin adventsljusstake! och stolen behöver vi inte ens tala

Lovisa

Superfin adventsljusstake! och stolen behöver vi inte ens tala om... haha, jag har några maskeradtips! Vad är det för utklädnad som gäller? :)

Trevlig helg!

Svar: Visst är stolen fiiin..

Det är faktiskt inga teman på någon av dem! Vad har du för tips? :D
Cornelia

johanna - Student i London

varm choklad ja tack, och adventsljusstaken från granit får gärna bo hos mig!
Hoppas du får en fin helg :)

Liza

Vilka underbara adventsljusstakar!!! Dem skulle gärna få flytta hem till mig ;).
Kram