VARDAGSRUMSLAMPOR

En fin läsare vid namn Matilda ville hemskt gärna ha tips till lampor för vardagsrummet, och er önskan är min lag! Nedan har jag listat en hel drös med godingar, såväl mjuka som hårda, fluffiga som kantiga. Min personliga favorit? Tackar som frågar, jag landar någonstans mellan Ay Illuminate, Showroom Finland och Vita.  
 
 
Ay Illuminate   •   James Bartlett for Innermost   •   Artilleriet
 
 
Ellos Home   •   Tvåfota Design   •   & Tradition
 
 
Klong   •   Showroom Finland   •   Nemo
 
 
Örsjö Belysning   •   Vita   •   Watt & Veke   •   Artecnica
 
__________________
 
Inspirationsbilder i kollage via fotograf och stylist François Köng, Style Logistics och Caisa K.
Robex Lundgren

snyggt

Filippa: En neuroatypisk blogg

Många snygga! Gillar den från Watt & Veke. Jag har lyxproblemet att vardagsrummet är så stort att vi inte kan hitta någon lampa som känns proportionerligt stor, så vi har bara punktbelysning där nu.

MADDISENJ.SE

Läckra lampor

Helen Larsson

Åh, lampor är verkligen såå viktiga! Det är en sån där intryck-grej!

Johanna

Snygga!

Lillgarden

Läckra lampor!

Sv: Tack så mycket! Är två rostiga gamla marschaller. Är från ett instagram tips! :)

ha en fortsatt bra vecka!

Tess

Så himla snygga! :D Kram

joe

Snygga :) och de gör så mycket med en fin lampa!