ANAMMA TRENDEN: KNOTTRIGT

 
Mässing från Svenskt Tenn // Bruntonat från Hübsch // Klarglas från H&M Home // Grått från Zara Home // Smalt från IKEA // Tenn från Artilleriet // Sockerskål från Ellos Home
_________________________
 
I takt med att höstvindarna ger oss gåshud, tar sig detta fenomen även över som en av säsongens hetaste trender i inredningsvärlden! Vi ser knottrig struktur på allt ifrån dryckesglas till lampskärmar och det finns inget som kan gå fel i vart man föredrar att anamma det. Jag personligen har en fablesse för inredningsdetaljer med olika struktur och form, gärna i samlad trupp för att skapa intresse och nyfikenhet - och är därmed inte svår att hänga på denna fläkt! 
Emma Hå - mode | vetenskap | studentliv

Dammit jag som precis gav bort min sådana knottriga vas för jag tyckte den var ful... får väl sneaka tillbaka den från pojkvänens lya ;) haha

//Emma Hå

Maria Leskinen

Jag har suktat efter den här knottriga vasen från Mio, https://www.mio.se/produkt/flora/25956549 . Grym blogg f.ö., vi verkar gilla samma typ av stil! :)