GROVT

En ny matta har jag ju velat och mumlat om sedan urminnes tider. Jag har varvat med fynd från mamma och pappa, den persiska nedan och så vidare. Men vad är det man säger; skam den som ger sig och den som väntar på nåt gott väntar alltid länge(?) Påväg hem från stugan igår stannade jag till på IKEA och norpade min nuvarande förälskelse. Har jag nämnt att impulsivitet är mitt mellannamn?
 
 
Ovan är numera ett minne blott, och hur det ser ut nu? Häng med...
 
 
 
 
Jag är en person som mer och mer hittar min stil inredningsmässigt och i detta sökande har jag insett att hemma behöver jag ha ett lugn. Inga starka färger eller extrema mönster. Mitt hem ska vara välkomnande och mysigt, men i en behaglig färgskala. TÅRNBY hjälper mig en bra bit på vägen. Och hur nöjd jag är? Meganöjd.
 
Emma Hå

Håller helt med, hemmet skall vara lugnt och en plats för återhämtning. Supersnyggt med nya mattan!

//Emma Hå

Sofia

Superfint!!

angelicasvarld.blogg.se

Super snyggt!! Verkligen harmoniskt!