ON MY MIND

 
Hej ni fina! Just nu spenderas cirkus alla dygnets vakna timmar framför en fyrkantig skärm; efter 8 timmar på jobbet landar jag hemma vid köksbordet med ett stort projekt och stupar därefter i säng framför något favoritprogram som kräver allt annat än stor koncentration från mitt håll. Om mindre än två veckor är dock den här tiden förbi, så jag ser positivt på det hela och satsar nu när det verkligen gäller.
Om jag nu lyckas med det jag pillar på här hemma efter jobbet, så ska jag belöna mig själv med något riktigt fint. Och på toppen av den listan platsar min (sedan länge) givna favorit, Vänskapsknuten. Annars då? Jag drömmer som vanligt om min framtida fyrbenta bästa kompis, jag längtar efter friska höstvindar och inredningspyssel (finns i n g e t ork till det nu) och dreglar över fantastiskt begåvade Paulina Arcklin's verk.
 
Fin fredag fina, fina ni!