HEMNET INSPIRATION

Här kommer en hel drös godbitar att inspireras av, lets go!
 
 
Ljuvligt golv på Hvitfeldtsgatan 13, via Alvhem Mäkleri. Och hur fint är det inte med zink till? Ett material att ha i åtanke! 
___________________
 
 
Vackra detaljer på Waernsgatan 7 B, via Stadshem
___________________
 
 
Från Hvitfeldtsgatan 14, via Alvhem Mäkleri, tar jag med mig hur praktiskt och snyggt det är med löpande hyllplan från fönsterbräda och vidare. Dekorativt!
___________________
 
Något ni kanske inte känner till är att jag är löjligt förtjust i vackra dörrar, nyproduktion eller skönhet av tiden. Jag vill visa hur fint det är att satsa på dem, och hur det skapar enhet i ett hem. Följ med på visning av ett praktexempel... 
 
 
 
 
 
___________________
 
Och på tal om genomgående tema i bostaden... 
 
 
 
 
...varma metaller hos Östermalmsgatan 67, ESNY
Lisa

Har du en aning om vart dem träfärgade stolarna är ifrån? (Hvitfeldtsgatan 14) Eller ett par liknande? Är på jakt efter exakt sådana! :)

angelicasvarld.blogg.se

MEn så fina bilder - tänk vilken inspo man kan hitta på hemnet!!

Johanna

Hej! Mitt namn är Johanna och vad jag har förstått så läser du på Yrgo inriktning mot Copy Writer?

Håller i skrivande på att göra arbetsproverna för året och vill inget hellre än att komma in på min drömutbildning.

Har du några tips inför att göra arbetsproverna? Något du la extra krut på?/Något du tycker jag ska lägga extra krut på?
Och varför tror du att de valde att ta in just dig? (Eftersom det är runt 300-400 som söker varje år)

Hade varit så sjukt glad ifall du kunde svara på dessa frågor åt mig. Tack på förhand!
/Johanna

Svar: Hej Johanna! Absolut, jag svarar gärna på dina frågor. Klart att du ska bli kreatör! Mejla mig på: [email protected], så hörs vi mer där. Kram!
Cornelia